پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۵

پرداخت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت : از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در ماه جاری و در راستای حمایت از تولید تاکنون ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران این شهرستان در قالب ۲۸ فقره دامدار کارت پرداخت شده است.
پرداخت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران ارومیه
پرویز امجدی  افزود: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و در راستای حمایت از تولید تاکنون ۲۳۰ متقاضی اهل این شهرستان در سامانه سیتا ثبت نام و برای دریافت تسهیلات یارانه دار به شعبات منتخب بانک کشاورزی معرفی شده اند.

وی گفت : میزان اعتبار درخواستی این متقاضیان که از طریق سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی ثبت و به بانک عامل ارجاع داده شده، ۴۴۹ میلیارد ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه افزود : این تسهیلات به واحد‌های طیور گوشتی، تخمگذار، گاوداری شیری، دام سبک و سنگین روستایی و طرح‌های پرواربندی قابل پرداخت است.

امجدی ادامه داد: دامداران با استفاده از دامدار کارت قادر به خرید نهاده‌های دامی مورد نیاز خود از شرکت پشتیبانی امور دام، تعاونی‌های شهرستان، کارخانجات خوراک دام و مراکز فروش تعیین شده از سوی جهاد کشاورزی خواهند بود.

وی گفت : طرح دامدار کارت با هدف رونق واحد‌های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور با پرداخت تسهیلات با نرخ بهره کم در دستور کار قرار گرفته و دامداران می‌توانند به منظور تأمین سرمایه در گردش تامین نهاده‌های مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید از این تسهیلات استفاده کنند.

طبق اظهارات کارشناسان جهاد کشاورزی کلیه دامداران و مرغداران جهت بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش به منظور خرید نهاده‌های دام و طیور در طرح کار آمدسازی نظام یارانه‌ای به سامانه سیتا (sita.maj.ir) مراجعه و ثبت نام کنند و درخواست‌های ثبت شده پس از تأیید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و استان به بانک کشاورزی معرفی می‌شود.
کد مطلب: 35519
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *