پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲

تفکر جهادی لازمه حل مشکلات کشور است +عکس

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : باید تفکر انقلابی و جهادی هشت سال دفاع مقدس بار دیگر برای رفع مشکلات کشور در جامعه نهادینه شود.
تفکر جهادی لازمه حل مشکلات کشور است +عکس
توليد ايرانی: علی ربیعی چهارشنبه شب در بیست و ششمین یادواره 94 شهید شرکت البرز شرقی در شاهرود افزود : دشمنان می خواهند‌ ما آینده ای مبهم داشته باشیم و استکبار جهانی به دنبال بی اعتماد کردن مردم است.
 
وی اظهارداشت : مردم ایران در برابر مشکلات و گرفتاری های اقتصادی که دشمنان برای کشور به وجود آوردند،‌ نظام را تنها نمی گذارند.
 
ربیعی با بیان این که شهدا الگوی واقعی مردم ایران هستند ، تصریح کرد : در دوران جنگ رهبر امام خمینی(ره) بود و امروز رهبری و دولت اصل هستند و برای رفع گرفتاری باید از منویات امام خامنه ای بهره برد.
 
وی اضافه کرد: دشمن می خواهد جنگ روانی و اقتصادی در کشور ایجاد کند و مطمئن باشید با اتحاد، کشور از این شرایط عبور می‌کند.
 
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد : ایران اسلامی به شهدای کارگری کشور بدهکار است و کارگران برای پیروزی انقلاب اقدامات ارزشمندی انجام دادند.
 
وی اضافه کرد : کارگران حزب اللهی ما به جرم داشتن عکس امام خمینی(ره) و امام خامنه ای ترور شدند و این قشر از جامعه برای این نظام سنگ تمام گذاشتند.
 
ربیعی بیان داشت : در گذشته های نه چندان دور، بیش از هفت سال بود که دستمزد کارگران افزایش پیدا نکرد، اما این قشر مظلوم اعتراضی نکردند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد : از مسوولان انتظار دارید که در برابر گرفتاری های اقتصادی تدبیر کنند که این منویات به حق است و دولت برای رفع مشکلات آحاد جامعه برنامه دارد.
 
به گفته وی به جای نشستن در‌ پای میز مذاکره، تولید ات داخلی را افزایش می دهید و رشد روز افزون اقتصادی را در ایران اسلامی در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.
 
استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است‌.
استان سمنان هشت شهرستان و بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد.
کد مطلب: 3546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *