يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

صفایی: بخشی از تورم و مشکلات مردم ناشی از ناکارآمدی دولتی‌هاست

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس یازدهم ضمن تذکر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر رسیدگی به وضعیت دامداران و مرغداران گفت: بخشی از تورم و مشکلاتی که مردم را دچار گرفتاری کرده ناشی از ناکارآمدی برخی اعضای دولت است.
صفایی: بخشی از تورم و مشکلات مردم ناشی از ناکارآمدی دولتی‌هاست
به گزارش توليد ايرانی؛        محمد صفائی دلوئی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: ما شاهد آئین نامه ناقص و خلاف قانون رتبه‌بندی معلمان هستیم؛ بنابراین هرچه سریع‌تر این آئین نامه را مطابق قانون اصلاح کنند. قانون مجلس درباره حقوق بازنشستگان نیز باید اصلاح شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس با بیان اینکه تخلفات گسترده در وزارت جهاد کشاورزی را حدود چند ماه پیش در مجلس اعلام کردم، گفت: دریغ از ورود دستگاه های ناظر برای رسیدگی به این موضوع. باید هرچه سریع تر رسیدگی شود. دامداران و مرغداران به فلاکت افتاده‌اند اما شرکای تجاری وزیر مشغول کاسبی هستند. تولیدکنندگان به حال خود رها شده‌اند. همچنین بخش زیادی از تورم و مشکلاتی که مردم را دچار گرفتاری کرده ناشی از ناکارآمدی برخی اعضای دولت است بنابراین انتظار می‌رود برای کاهش آلام جامعه اصلاحات لازم انجام شود.
کد مطلب: 35452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *