جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
۰
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۵

پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات گندمکاران خوزستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات گندمکاران استان گفت: روز گذشته با واریز بیش از یک هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان بخش دیگری از مطالبات کشاورزان گندمکار و کلزا کار استان خوزستان پرداخت شد.
پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات گندمکاران خوزستانی
به گزارش توليد ايرانی ؛       امید جهان نژادیان از پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات گندمکاران استان اظهار کرد: روز گذشته با واریز بیش از یک هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان بخش دیگری از مطالبات کشاورزان گندمکار و کلزا کار استان خوزستان پرداخت شد.

وی افزود: تا کنون بیش از یک میلیون و ۳۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از طریق مراکز تعیین شده در سطح استان خریداری شده است که برای این میزان خرید تا کنون بیش از ۱۴ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان (۹۶ درصد) به حساب کشاورزان استان از طریق بانک عامل واریز شده است و مابقی مطالبات نیز در روزهای آینده به حساب آن ها واریز خواهد شد.

جهان نژادیان با اشاره به تسویه کامل کشاورزان کلزاکار افزود: با پرداخت صورت گرفته دیگر هیچگونه مطالباتی در ازای تحویل محمولات کشاورزان کلزاکار وجود ندارد و پرونده خرید کلزا با پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در استان خوزستان بسته شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: همچنان خرید تضمینی در برخی از شهرستان های شمالی و مرکزی استان ادامه دارد، گفت: روزانه میزان مناسبی از گندم کشاورزان وارد مراکز خرید می شود از این رو تا اعلام پایان زمان خرید از سوی سازمان جهاد کشاورزی، خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان ادامه خواهد داشت.
کد مطلب: 35436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *