پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳

توانمندسازی کشاورزی خانوار محور گلستان با حضور تیم ژاپنی

پروژه توانمندسازی کشاورزی خانوار محور با رویکرد گیاهان دارویی با حضور تیمی از کشور ژاپن در استان گلستان برگزار شد.
توانمندسازی کشاورزی خانوار محور گلستان با حضور تیم ژاپنی
به گزارش توليد ايرانی ؛      محمد برزعلی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، پس از پایان جلسه‌ بررسی روند اجرایی پروژه توانمندسازی کشاورزی خانوار محور با رویکرد گیاهان دارویی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه فوق که با تاکید بر تولید دانش بنیان و اشتغال‌زا برگزار شد، توصیه ویژه ای بر حفظ منابع پایه و توسعه بازارهای هدف دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان، با اشاره بر الزام ایجاد الگوهایی مبتنی بر دانش بومی، اعتقادی و فرهنگی، خاطر نشان کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا در پایان اجرای پروژه شاهد شکوفایی تولید و ارائه الگویی در سطح منطقه و به خصوص عرصه بین المللی باشیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه روند اجرایی پروژه جایکا بررسی و پرپوپوزال نوشته شده با حضور مشاور معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی و تیم همراه، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیران و کارشناسان ارائه شد، تصریح کرد: ابتدا "قاضی مقدم" مسوول دفتر جایکا جهادکشاورزی استان، روند اجرایی و اهداف پروژه را گزارش داد و سپس "شینوهارا" نماینده ژاپنی جایکا پروپوزال تهیه شده را ارائه کرد.

برزعلی، در پایان صنعت کشاورزی را مهمترین صنعت استان گلستان برشمرد و افزود: بسیاری از مردم این استان از طریق این صنعت امرار معاش می کنند و بخشی از محصول تولیدی گلستان به کشورهای مختلف صادر می شود و جایگاه بین المللی دارد.
کد مطلب: 35433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *