شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

تسهیلات ارزان قیمت اشتغال به روستاییان ارائه می شود

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای طرح ارائه تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: سالانه 25 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به استان ها برای ایجاد اشتغال روستایی اعطا می شود.
تسهیلات ارزان قیمت اشتغال به روستاییان ارائه می شود
محمد سعیدی کیا عصر سه شنبه در مراسم واگذاری اسناد املاک بنیاد مستضعفان در شهرک جهازی ها کرج، افزود: سقف تسهیلات برای هر طرح 2 میلیارد تومان است که در 2 سال اخیر 2 هزار و 100 طرح تایید و بیش از هزار و 500 طرح تسهیلات دریافت کرده اند و 700 طرح نیز به بهره برداری رسیده است.
 
رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: واگذاری 500 سند به ساکنان این منطقه اقدامی بسیار دشوار بود که با اهتمام ویژه محقق شد.

سعیدی کیا افزود: این اسناد تاثیر بسزایی در زندگی ساکنان خواهد داشت چراکه اقدامات حقوقی و قضایی آنها با سهولت بیشتری دنبال می شود.

استاندار البرز نیز در این مراسم، گفت: مسئولان به عنوان خدمتگزاران نظام در این شرایط حساس با اهتمام ویژه درصدد حل مشکلات مردم هستند که واگذاری 500 سند املاک بنیاد مستضعفان در این زمینه بوده است.

محمدعلی نجفی افزود: جای خرسندی دارد که در این شرایط حساس کشور، مسئولان بعنوان خدمتگزاران نظام با جدیت درصدد حل مشکلات مردم هستند.

وی ادامه داد: امروز میزبان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بودیم که به واسطه این حضور 3 طرح در حوزه گاز استان با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان آغاز شد که اهم آن گازرسانی به روستاهای محور کرج-چالوس و طالقان است.
نجفی گفت: اکنون نیز با مساعدت و همراهی ویژه بنیاد مستضعفان 500 سند به ارزش 86 میلیارد تومان به ساکنان اعطا شد.
وی افزود: دشمنان نظام با تمام قوا بدنبال ایجاد اختلال در اقتصاد کشور هستند ولی با همراهی و وحدت مردم و مسئولان گذر از این برهه حساس نیز محقق می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: بنیاد مستضعفان تاکنون تعامل سازنده ای با البرز داشته که باغ سیب کرج و آزادراه تهران-شمال از اهم آنها است.
 
کد مطلب: 3539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *