پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۲

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان‌ منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان‌گلستان منصوب شد.
مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان‌ منصوب شد
به گزارش توليد ايرانی ؛          پس از کش و قوس های فراوان پیرامون انتصاب مدیرکل فنی و حرفه ای استان گلستان و حواشی متعدد که موجب استعفای سرپرست این اداره کل به دلیل عدم هماهنگی با استاندار و مسئولان استانی شده بود؛ نهایتا "حمزه کرایلو" به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان منصوب شد.

 در حکم وی اینگونه آمده است: نظر به سوابق تخصصی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان منصوب می شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و رعایت مقررات، نظرات معاونین محترم سازمان و دفاتر ستادی و نیز همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید.

در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان مردم انگاشته شده است، توجه به بهبود کیفیت خدمات آموزشی به مردم عزیز، توسعه همکاری با آموزشگاههای آزاد و شرکاء اجتماعی سازمان و جامعه هدف به منظور تحقق سیاستهای کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مطلوب نظر است که با ارتباط موثر و همکاری نزدیک با استاندار محترم، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی وزارت متبوع به منصه ظهور خواهید رساند.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله، گام های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

حمزه کرایلو پس از دریافت حکم مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور دکتر حسینی نیا و استاندار گلستان دکتر زنگانه، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم با همراهی و همدلی کارکنان خوب و فهیم اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان و مجموعه آموزشگاههای آزاد استان با حفظ اتحاد، وحدت و یکپارچگی اهداف عالیه ترسیم شده را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت های آموزش فنی وحرفه ای استان از همه شرکای اجتماعی، خیرین مهارتی و کلیه دستگاههای اجرایی اسان درخواست همکاری و همراهی در اجرای برنامه های مهارتی استان را دارم.
کد مطلب: 35318
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *