دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
۰
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۹

برنامه لایو ستاد نانو برای معرفی پایگاه صادرات دانش‌بنیان به هند

ستاد نانو برنامه لایو اینستاگرامی در زمینه معرفی پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه به هند را برگزار می‌کند.
برنامه لایو ستاد نانو برای معرفی پایگاه صادرات دانش‌بنیان به هند
به گزارش توليد ايرانی ؛        صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد توسعه فناوری نانو روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه برنامه لایوی را با موضوع "معرفی پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه به هند" با حضور مجتبی قدمگاهی، مدیر مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران در هند؛ IHTIC برگزار خواهد کرد.

مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران در هند؛ (IHTIC) Iran High-Tech India Center، یکی از دفاتر صادراتی مستقر در کریدور فناوری تا بازار (tmsc.ir) و تسهیل‌گر مسیر توسعه صادرات به هندوستان برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است. این دفتر با همکاری یک شریک قدرتمند هندی که ۲۴سال سابقه‏ فعالیت رسمی داشته و یکی از ۱۰۰ حقوق‏دان برتر در هند است، ضمن ارائه خدمات مالی، مشاوره‌ای و کسب و کاری به شرکت‌های دانش‌بنیان، تلاش می‌کند تا محصولات این شرکت‌ها به بازار بزرگ و رو به رشد هندوستان راه یابد.

به نقل از ستاد نانو، از آنجا که شرکت‌های صادرکننده همیشه در دریافت خدمات در کشورهای مقصد دچار چالش‌هایی بوده‌اند، پایگاه صادرات محصولات دانش‌بنیان هند در عرصه خدمات تجاری نیز فعال بوده و با مجموعه‌ای از متخصصین باتجربه، آماده ارائه انواع خدمات بازرگانی و بخصوص حقوقی است.

از جمله خدمات پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه به هند – IHTIC ، می‌توان به مواردی چون انعقاد قرارداد نمایندگی، ثبت شرکت در هند، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی هند، تهیه مواد و ملزومات، تحلیل بازار و نیازسنجی، ثبت اختراع، ثبت محصول و اخذ انواع گواهی‌نامه‌، ارسال و دریافت نمونه محصول، برگزاری جلسات به هم‌رسانی (Matchmaking)، دریافت اقامت کاری (Employment Visa) در هند و ایجاد فضای نمایشگاه دائمی از محصولات منتخب (showroom) اشاره کرد.
کد مطلب: 35315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *