پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶

مدیران وزرات نیرو اهتمام بیشتری در اتمام پروژه های اجرایی داشته باشند

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: مدیران وزرات نیرو اهتمام بیشتری در اتمام پروژه ها و بهره برداری هرچه سریع از پروژه های اجرایی داشته باشند.
مدیران وزرات نیرو اهتمام بیشتری در اتمام پروژه های اجرایی داشته باشند
به گزارش توليد ايرانی؛       جوانبخت امروز۳۰ اردیبهشت در نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان قبول مسولیت در وزارت نیرو وظیفه ای خطیر است چرا که آب و برق جزو مولفه های اساسی مردم و رفاه آنها است، لازم است مدیران این بخشها اهتمام بیشتری در اتمام پروژه ها و بهره برداری هرچه سریع از پروژه های اجرایی داشته باشند.

وی افزود: آنچه هدف دولت است با سخت کوشی و تلاش مدیران مسائل و مشکلات حل شده و چالشهای پیش روی طرح ها هموار و این طرحها و پروژه ها ساماندهی و به مرحله اجرایی برسد.
احمد حیدری، معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو نیز ضمن تاکید بر هماهنگی بین صنعت آب و برق استان افزود: برگزاری منظم جلسات انسجام بخشی و انسجام تصمیمات صنعت آب و برق موجب سهولت کارها و خدمات رسانی هرچه بیشتر و مهمتر از همه رضایت مردم خواهد بود.

وی افزود: طی ۹ ماه گذشته بیش از ۶ هزار مگاوات برق تولید شده و زمستانی بدون خاموشی را گذراندیم که موجب عدم رهاسازی آب سدها و ذخیره آب برای فصول گرمتر سال شد که این نشان از اهداف خوب و بزرگ وزارت نیرو دارد.
کد مطلب: 34909
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *