جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
۰
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۴

ضرورت ایمن‌سازی محور اهواز – خرمشهر تا پیش از اربعین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی(ع) و پیش‌بینی حضور ۵ میلیون زائر در این راهپیمایی بزرگ، ایمن سازی محور اهواز - خرمشهر که به پایانه مرزی شلمچه منتهی می‌شود بسیار حائز اهمیت است.
ضرورت ایمن‌سازی محور اهواز – خرمشهر تا پیش از اربعین
به گزارش توليد ايرانی؛         فواد غزیعلی در سومین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که امروز، ۲۰ اردیبهشت ماه با دستور کار بهسازی و ایمن سازی محور اهواز - خرمشهر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی(ع) و پیش بینی حضور ۵ میلیون زائر در این راهپیمایی بزرگ، ایمن سازی محور اهواز - خرمشهر که به پایانه مرزی شلمچه منتهی می‌شود بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: استان خوزستان از دو پایانه مرزی برخوردار است و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد ترددهای ما درون استانی بوده و باقی ترددها برون استانی هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: تعریض محور اهواز - خرمشهر در بازه زمانی طولانی مدت امکان پذیر است اما در کوتاه مدت می‌توان با همکاری شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در این محور، ایمنی قابل توجهی را در آن ایجاد و ضعف‌های موجود در این محور را تا اربعین حسینی (ع) مرتفع کرد.

غزیعلی با بیان اینکه تنها یک دستگاه اجرایی خاص، متولی اربعین حسینی (ع) نیست، عنوان کرد: نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در محور اهواز - خرمشهر برای مرتفع کردن مشکلات این محور همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در محور اهواز - خرمهشر تمام ظرفیت خود را برای ایمن‌سازی این محور بکار گیرند تا در اربعین حسینی (ع) امسال کمترین تلفات جاده‌ای را داشته باشیم.
کد مطلب: 34695
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *