پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴

تولید و صادرات ۴۱۴ تن ماهی خاویار به عراق و روسیه

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: ۴۱۴ تن ماهی خاویاری و خوراکی تازه و منجمد یک ماه گذشته از مازندران به کشور‌های عراق و روسیه صادر شد.
تولید و صادرات ۴۱۴ تن ماهی خاویار به عراق و روسیه
توليد ايرانی: رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: کارشناسان اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی مازندران تیرماه امسال با نظارت بر روند صادرات ۴۱۴ تن ماهی خوراکی تازه و منجمد به کشور‌های عراق و روسیه گام‌های موثری بر امر صادرات فرآورده‌های خام دامی برداشتند.

وی از صدور مجوز صادراتی برای ۴۷ کیلوگرم خاویار ایرانی از استان مازندران خبر داد و افزود: خاویار و ماهی خاویاری ایرانی بدلیل داشتن کیفیت عالی ازبا ارزشترین و گران‌ترین محصول در بازار جهان به شمار می‌رود.

به گفته رضوانی تولید خاویار و گوشت ماهی خاویاری می‌تواند علاوه بر ارزآوری خوب برای کشور، در توسعه و اشتغال پایدار در استان مازندران و میهن عزیزمان ایران اسلامی نقش ایفا کند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران افزود: با حمایت‌های دامپزشکی و مشاوره کارشناسان دامپزشکی مازندران در صورت درخواست بخش خصوصی این توانایی و پتانسیل در استان وجود دارد تا در نهایت با افزایش ارزآوری و توسعه هر چه بیشتر تولید صادرات محور در صنایع مرتبط با دامپزشکی کمک شایانی به اقتصاد و توسعه صادرات برداشت.
کد مطلب: 3445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *