شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

قیمت‌ قطعات نباید یک ریال بیش از مصوبه باشد

گروه خودروسازی سایپا، طرح امداد نوروزی خود را از امروز (٢۵ اسفند ماه) آغاز کرده و در قالب ٩۴٠ نمایندگی سیار و ثابت امدادی تا ١۴ فروردین ١۴٠١ آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.
قیمت‌ قطعات نباید یک ریال بیش از مصوبه باشد
به گزارش توليد ايرانی ؛       گروه خودروسازی سایپا صبح امروز (چهارشنبه) طرح امداد نوروزی خود را کلید زد. سایپا بازه خدمت‌رسانی ١٩ روزه از ٢۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در نظر گرفته است.  

در این طرح بیش از ۱۷۰۰ مرکز خدماتی حوزه خدمات پس از فروش سایپا آمادگی کامل جهت ارائه خدمت به مشتریان سایپا و سایر خودروها را دارند. همچنین بیش از ۵۰۰۰ نفر از پرسنل شبکه خدمات پس از فروش،  بیش از ۹۴۰ نمایندگی،  واحد سیار و ثابت امدادی بصورت کشیک آماده  خدمت‌رسانی به مشتریان گروه سایپا  هستند.  

مشتریان می‌توانند از طریق شماره‌گیری ٠٩۶۵۵٠ بصورت شبانه‌روزی و سرویس‌های ادواری در محل مشتری با شماره ۸۴۴۴۴  امکان‌پذیر خواهد بود.  

در این مراسم، علیمردان عظیمی- رئیس هیات مدیره گروه سایپا - ضمن اشاره به افزایش میزان سفر با توجه به کاهش همه‌گیری  ویروس کرونا و برداشته شدن محدویت‌های سفر، برنامه‌ریزی شده است که در کلیه شهرها و محورهای کشور طرح امداد خودرو سایپا اجرایی شود. با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده تا خدمات ارائه شود.  همچنین پیش‌بینی شده که قطعات یدکی پرمصرف و با حداکثر نیاز همراه خدمت‌رسان‌ها باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه خدمات در طرح نوروزی بایستی درست، صادقانه و به‌ موقع انجام شود؛ گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونا و افزایش استقبال مردم از سفرهای نوروزی، متناسب با افزایش سفرها، خدمات سایپا نیز به مشتریان و در شأن آن ها افزایش یافته‌ است. همچنین خواستار نظارت واحدهای بازرسی و حراست بر نرخ ارائه خدمات به خودروهای گروه سایپا و غیر سایپا در این طرح هستیم تا سواستفاده از مردم در جاده‌ها و محورها صورت نگیرد.

علیمردانی با بیان اینکه خدمات در طرح نوروزی باید صادقانه بوده و از روی رفع تکلیف نباشد، تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید یک ریال از قیمت‌های مصوب قطعات، گران‌تر خدمت‌رسانی صورت گیرد. این امر حتی برای خودروهای غیرسایپا صادق است.

لازم به ذکر است که پیش از رژه نمایشی خودروهای امدادی سایپا، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و ایفای حقوق مشتریان، در چارچوب آئین‌نامه اجرائی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، طرح توسعه خودروهای جایگزین امروز (٢۵ اسفند ماه) اجرا شد.
کد مطلب: 33592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *