شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲

کشف 1.3 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک میلیارد و 300 میلیون ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ساری خبر داد.
کشف 1.3 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق
توليد ايرانی: حسن مفخمی‌شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری و دپوی کالای قاچاق توسط متهم شدند.

مفخمی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالای قاچاق توسط وی، 10 هزارو 272 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی، فاقد مجوز بهداشتی و گمرکی به ارزش بالغ بر یک میلیارد و300 میلیون ریال کشف شد.

وی از تحویل کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و اظهار داشت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی های ملی است،اذعان داشت: خرید ، مصرف و عرضه کالای قاچاق باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی ، تعطیلی کارخانه ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

وی با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
کد مطلب: 3351
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *