دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

بی اثر کردن تحریم‌ها در صنعت فولاد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان توانست شعار سال که مقام معظم رهبری نامگذاری کردند را در تولید محقق کند و به نقطه ای برسیم که از بابت محصولات فولادی در کشور بی نیاز شویم و تحریم ها را در این حوزه بی اثر کردیم.
بی اثر کردن تحریم‌ها در صنعت فولاد
به گزارش توليد ايرانی ؛       رضا نجاتی امروز، ۱۷ اسفندماه در آیین افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی فولاد در اهواز اظهار کرد: کشور ما در یک شرایط سخت قرار گرفته و تحریم های ظالمانه ای دشمن از اوایل انقلاب تا کنون بر ما روا داشته و روز به روز ادامه یافته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، ضرورت در کشور ما ایجاد تولید و اشتغال است تا بتوانیم در مقابل تحریم های ظالمانه به خوبی ایفای نقش کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت:شرکت فولاد خوزستان توانست شعار سال که مقام معظم رهبری نامگذاری کردند را در تولید محقق کند و به نقطه ای برسیم که از بابت محصولات فولادی در کشور بی نیاز شویم و تحریم ها را در این حوزه بی اثر کردیم.

نجاتی عنوان کرد: شرکت فولاد خوزستان انصافا در بین شرکت های استان، در بحث زمینه های مختلف مسئولیت های اجتماعی خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: این شرکت در رفع مشکلات و مسائل کارگری همکاری و همراهی داشته است و درخواست داریم در بحث مسئولیت های اجتماعی و رسیدگی به مسائل کارگری همانگونه که تا کنون خوب بوده، این توجه بیشتر شود تا بتوانیم تولید و اشتغال که یکی از موضوعات کشور است را داشته باشیم.
کد مطلب: 33474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *