شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۴

طرح فاضلاب اهواز و کارون 24 درصد پیشرفت دارد

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه تاکنون ۲۴ درصد از پروژه فاضلاب اهواز و کارون انجام شده است، گفت: امیدواریم با پشتکاری که در این کار وجود دارد، در زمان بندی مشخص شده کار انجام شود.
طرح فاضلاب اهواز و کارون 24 درصد پیشرفت دارد
به گزارش توليد ايرانی ؛      سردار حسن شاهوارپور امروز، ۱۷ اسفندماه در بازدید از پروژه های فاضلاب اهواز اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار بزرگی که در قرارگاه خاتم دنبال می شود، بحث فاضلاب شهرستان های اهواز و کارون است و این دو شهرستان در بحث فاضلاب، مشکلات عدیده ای دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از ابتدای سال جاری قرار شد که این پروژه توسط قرارگاه خاتم اجرا شود اما قرارداد این پروژه در اواخر تیرماه، نهایی و سپس کار شرروع شد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: طول خط فاضلابی که باید اجرا شود ۱۰۳ کیلومتر است که لوله های با قطر ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ میلیمتر برای آن استفاده می شود. همچنین در منطقه مهدیس نیز ۲۵ ایستگاه پمپاژ باید ساخته و اورهال شوند.

شاهوارپور در خصوص ایستگاه مهدیس عنوان کرد: این ایستگاه یکی از ایستگاه های بسیار پیچیده و ریزشی است که بر روی آن کار می شود و کار با سرعت در حال انجام است. به دلیل ماسه ای بودن زمین، مشکلات زیادی در بحث سازه ای در زمین وجود دارد اما با تکنولوژی ای که وجود دارد، کار مدیریت شد و در روزهای آینده ایستگاه پمپاژ مهدیس، آماده نصب و عملیات اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ درصد از پروژه فاضلاب اهواز و کارون تا کنون انجام شده است، بیان کرد: پیشرفت کار، جلوتر از موعد مقرر است و بیش از ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در این پروژه فعالیت دارند که شامل پیمانکاران، کارگران، مهندسین و متخصصین محلی می شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بیش از ۲۴۵ دستگاه مهندسی در ۶ جبهه کاری و در ۵۰ نقطه و گره اصلی در سطح دو شهرستان، درگیر کارهای مهندسی و لوله گذاری در سطح و و تونل هستند.

شاهوارپور ادامه داد: امیدواریم با پشتکاری که در این کار وجود دارد، در زمان بندی مشخص شده کار انجام شود. در مسیر اجرای پروژه، موانع و مشکلاتی وجود دارد که در صورت برطرف شدن، پروژه در زمان کمتری تحویل داده می شود و مشکلات فاضلاب مردم اهواز و کارون حل خواهد شد.
کد مطلب: 33473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *