سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
۰
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۱

بازار پوشاک اهواز در آستانه عید، از رکود تا افزایش قیمت

رییس اتحادیه پوشاک اهواز از افزایش قیمت پوشاک در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: در بازار پوشاک، ثباتی وجود ندارد و بازار آشفته است.
بازار پوشاک اهواز در آستانه عید، از رکود تا افزایش قیمت
به گزارش توليد ايرانی؛        پرویز رنجبر در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت بازار پوشاک در اهواز اظهار کرد: اخیرا پوشاک افزایش قیمت بسیار زیادی داشته و نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی و حتی شاید هم بیشتر داشته‌ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت تمام اجناس از خوراک تا پوشاک در بازار افزایش پیدا کرده است و به طور مثال اگر قیمت پیراهن در سال گذشته ۵۰، ۶۰ هزار تومان بوده، در حال حاضر به قیمت ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان رسیده و قیمت شلوار جین نیز ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

رییس اتحادیه پوشاک اهواز با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در بازار پوشاک وجود ندارد، عنوان کرد: بازار راکد است و به دلیل اینکه پوشاک افزایش قیمت بسیار زیادی داشته است، توان خرید مردم بسیار پایین آمده است .

رنجبر با بیان این‌که بر بازار پوشاک به طور کامل نظارت می‌شود، افزود: با توجه به فاکتورها اگر پوشاک در محلی گران باشد دلیل بر تخلف فروشنده نیست بلکه آن‌ها اجناس را گران خریداری کرده‌اند و گران هم به فروش می‌رسانند.

وی با بیان این‌که با توجه به افزایش قیمت پوشاک، درصد تخلف واحدهای صنفی بسیار کم است، گفت: اگر جنسی گران شود نه تنها ارزان نمی‌شود بلکه گران‌تر می‌شود و به دلیل عدم ثبات در بازار و با توجه به اینکه بازار آشفته است تا پایان سال نیز بازار پوشاک افزایش قیمت بیشتری خواهد داشت.
کد مطلب: 33415
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *