دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

توقف واگذاری و خصوصی سازی کیش ایر

دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: روند واگذاری و خصوصی سازی شرکت کیش ایر متوقف شده و قطعیت این عدم واگذاری در حال پیگیری است.
توقف واگذاری و خصوصی سازی کیش ایر
به گزارش توليد ايرانی؛         آقای سعید محمد در مراسم انتصاب ابوالفضل اسناوندی به عنوان مدیرعامل جدید کیش ایر، با تاکید بر اهمیت در اختیار داشتن یک شرکت هواپیمایی (ایرلاین) اختصاصی برای مناطق آزاد، افزایش سهم کیش ایر از بازار ملی و بین المللی، افزایش و توسعه ناوگان و راه اندازی کارگو را از مهمترین اهداف این شرکت هواپیمایی عنوان کرد.

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی همچنین افزود: کیش ایر باید به دبیرخانه شورایعالی و منطقه آزاد کیش بازگردد و ایرلاین ویژه مناطق آزاد شود و همه مناطق باید در ارتقاء و توسعه حوزه عمل این شرکت سهیم شوند تا با مشارکت سایر مناطق آزاد و با تجهیز و نوسازی ناوگان به فعالیت بهینه خود ادامه دهد.

محمد با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری و نیاز فعالان اقتصادی مناطق آزاد ۸ گانه فعلی و همچنین برنامه ریزی‌های انجام شده برای راه اندازی ۷ منطقه جدید، بر ضرورت خدمات رسانی شرکت هواپیمایی (ایرلاین) موثر در مناطق آزاد تاکید کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان با قدردانی از تلاش‌های کاپیتان ابراهیم سیه جانی برای اسناوندی آرزوی توفیق و بر ضرورت تحقق برنامه اقتصادی برای درآمدزایی بیشتر و خدمات رسانی شایسته به مردم تاکید کرد.
کد مطلب: 32843
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *