يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳

تفویض اختیار به کرمان دهید، یک سال دیگر ۶ هزار مگاوات برق تحویل بگیرید

استاتدار کرمان تاکید کرد: اگر تفویض اختیار به استان کرمان داده شود و موانع از سر راه سرمایه گذاران برداشته شود می توانیم ظرف یک سال ۶ هزار مگاوات برق تولید خواهیم کرد.
تفویض اختیار به کرمان دهید، یک سال دیگر ۶ هزار مگاوات برق تحویل بگیرید
به گزارش توليد ايرانی؛          علی زینی‌وند ظهر امروز ۱۴ بهمن‌ماه در آئین امضای تفاهم‌نامه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک بهینه سازی و ارتقاء بهره‌وری گفت: باید جایگاه استان کرمان در حوزه انرژی تجدیدپذیر بالاتر از این باشد. 

وی بیان کرد: دولت ها در ابتدای حضورشان با گارد تفویض اختیار می آیند اما کارشناسان بدنه وزارتخانه ها کاری می کنند که همه دولت ها شبیه به هم حرف زنند و نگرانم که دولت سیزدهم نیز سه‌چهارماه دیگر مانند سیستم اداری قبلی شود. 

استاندار کرمان افزود: همه دولت ها مشتاقند که در بیشتر زمینه ها مانند برق کشور خودکفا شود اما بدنه بروکراتیک اداری این اجازه را نمی دهد. 
وی بیان کرد: در استان کمیته ویژه انرژی های خورشیدی تشکیل دادیم و کرمان بهترین مکان برای پایلوت انرژی های خورشیدی است. 

زینی‌وند آب و برق را از مشکلات اساسی کشور برشمرد و عنوان کرد: در کشور هم سیلاب و هم خشکسالی داریم و چرا آبخیزداری را به بخش خصوصی نمی‌دهید؟ 
وی از مزیت های بخش خصوصی سخن به میان آورد و گفت: اگر دولت از سر راه مردم کنار برود مردم به خوبی کشور را اداره می کنند. 

 تفاهمنامه تولید ۶ هزار مگاوات تولید انرزی تجدیدپذیر در کرمان بین سازمان ساتبا(سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق) و استانداری کرمان منعقد شد.
کد مطلب: 32742
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *