پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹

زنان هوشیار و کارآفرین در توسعه ثمر بخش هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: زنان هوشیار،توانمند و کارآفرین می توانند در امر توسعه ثمر بخش بوده و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
زنان هوشیار و کارآفرین در توسعه ثمر بخش هستند
توليد ايرانی: ماهرخ بلوری در جلسه طرح ارتقای تاب آوری زنان در زنجان، اظهار داشت: طرح ملی توان افزایی زنان در مسیر کسب و کارآفرین که مهمترین پیام آن تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری گفت و گو و همدلی برای دست یابی به راهکار مشترک برای حمایت از مشارکت های اجتماعی و اقتصادی  در راستای توسعه پایدار،در کشور اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه این نشست ها می تواند راهکار موثری را برای اهداف مورد نظر ارائه کند، افزود: با برگزاری چنین نشست هایی می توان انتظار تحقق جامعه توسعه یافته را داشت.
این مسئول بیان داشت: امیدوارم که در نهایت گام هایی برداشته شود که شاهد تساوی،توسعه و صلح در جهان باشیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه وقتی نگاهی گذرا به زندگی بشریت می کنیم درمی یابیم که توافق در خصوص مهمترین پیش نیاز جامعه امروز بیش از هر زمانی انجام شده است، افزود: این پیش نیاز در واقع مربوط به توانمندی همه افراد جامعه است که باید فرصت و زمینه لازم فراهم شود تا آحاد جامعه در این زمینه همکاری کنند.
بلوری با اشاره به اینکه رشد ناموزن توسعه مناطق و کشورها آثار و پیامدهای نامطلوبی دارد، ادامه داد: تقویت اثرات مثبت و حذف اثرات منفی باید در این زمینه مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه با تاکید برنامه ریزان توسعه این مسئله حل شده است،یادآور شد: یکی از مهمترین مسائل برای توسعه پایدار توجه به نقش آفرینی زنان در جامعه است.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر هدف توسعه ارتقای سطح کیفی خانواده باشد، تربیت فرزندان در خانه و مدیریت و صورت می پذیرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برضرورت توجه به نقش زنان در توسعه تاکید کرد و گفت: عامل ویرانی یک جامعه در واقع عدم توجه به کارآفرینی بوده است و سرمایه گذاری در این زمینه حوزه کسب و کار را فراهم می کند.
بلوری خاطرنشان کرد: زنان هوشیار،توانمند و کارآفرین می توانند در امر توسعه ثمر بخش بوده و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است که هر جا میدانی برای زنان ایجاد شده است، توانمندی ها این قشر بروز کرده است، گفت: با توانمند شدن جهش های اقتصادی افزایش یافته است.
این مسئول بیان داشت: همکاری های اقتصادی و اجتماعی زنان، هماهنگی ها و هفکری های لازم برای حضور زنان در مهارت آموزی و کارآفرینی با لحاظ توسعه،زمینه مساعدی را در جامعه فراهم کرده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برضرورت حمایت نهادهای مسئول و کوشش جمعی در بهبود فضای کسب و کار تاکید کرد و افزود: شرط اساسی یادگیری است که به عنوان عادت همیشگی باید در آوریم.
بلوری بیان داشت: خوشبختانه با طرح حقوق شهروندی در سال های اخیر و توسعه گفت و گوی ملی، امکان یادگیری برای همه فراهم شده است.
کد مطلب: 3263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *