چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶

ذاکر: پدران و مادران می گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی کنند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش برخی نمایندگان به سخنان روز گذشته او در جلسه علنی مجلس گفت : شما چه می دانید که 50 درصد از مردم و جوانان ما به استان های دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟ پدر و مادران تماس می گیرند و درخواست می کنند که به جوانان ما کار دهید تا به خارج نروند.
ذاکر: پدران و مادران می گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی کنند
به گزارش توليد ايرانی؛        سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: دیروز سوالی از وزیر داشتم که بعضی از همکاران خرده گرفتند و گفتند که جا نداشت این سوال را مطرح کنید.

وی در ادامه عنوان کرد: برادر من، شما چه می دانید که 50 درصد از مردم و جوانان ما به استان های دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟ شما چه می دانید که چند درصد از نخبگان ما را خارجی ها برای اشتغال دعوت می کنند؟ چه تعداد از پدر و مادران تماس می گیرند و درخواست می کنند که به جوانان ما کار دهید تا به خارج نروند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس افزود: شما چه می دانید که امروز جوانی که با هزار مصیبت و با قرض و وام درس خوانده و در خانه نشسته، خجالت زده پدر و مادرش است.
ذاکر گفت: احساس می کنم اعتراض جا ندارد و باید بدانید سرپرستان مناطق محروم حوزه انتخابیه و کشور با چه مشقتی نان در می آورند که اگر شغل داشتند راحت زندگی می کردند.
وی در پایان گفت: من باید امروز از درد بیکاری آنها و فرزندانشان حرف بزنم. من الگوی این کارگران و جوانان بیکار هستم.
کد مطلب: 31934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *