شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
۰
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰

تاسیس خوابگاه‌های متاهلی در دستور کار وزارت علوم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه ریزی برای تاسیس خوابگاه‌های متاهلی در کشور خبر داد.
تاسیس خوابگاه‌های متاهلی در دستور کار وزارت علوم
به گزارش توليد ايرانی ؛      اقای محمد علی زلفی گل در مراسم افتتاح سه خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد گفت: با توجه به اینکه یکی از موارد رشد جمعیت در بین دانشجویان کشور است هم اکنون در مرحله هماهنگی با مجلس و تعیین بودجه لازم برای ساخت خوابگا‌هایی مختص دانشجویان متاهل هستیم.

وی در ادامه از بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خواست نسبت به ساخت خوابگا‌های دانشجویی اقدام و کمک کند.

زلفی گل با اعلام اینکه وزارت علوم به تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد حوزه دانشجویی کشور کمک می‌کند، گفت: ما به بنیاد پانزده خرداد پیشنهاد می‌دهیم ظرفیت خوابگاه‌های در حال ساخت خود را به دو برابر افزایش دهد، اما بجای ۱۰۰ درصد تکمیل پروژه فقط ۵۰ درصد را که انجام دهد و ۵۰ درصد دوم را وزارت علوم کمک می‌کند.

وزیر علوم در ادامه با اشاره به نقش مهم افراد خیر در توسعه خوابگاه‌های دانشجویی کشور افزود: خیرین نیازی نیست حتما یک‌خوابگاه را به تنهایی احداث‌کنند؛ می‌توانند با قبول سرمایه گذاری در ساخت حتی یک اتاق خوابگاه کمک‌کنند و آن اتاق به نام آن خیر نامگذتری و افتتاح شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد وزارت علوم با کمک مردم و نهاد‌های خیر، بتواند جایگاه‌های بیشتری را برای تحصیل و رفاه آینده سازان این مرز و بوم ایجاد و افتتاح کند.
 
کد مطلب: 31614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *