شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۱

شناسایی بیش از ۲ هزار تن اضافه بار در جاده‌های خوزستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از شناسایی بیش از ۲ هزار تن اضافه بار کامیون‌ها در محورهای استان در ۸ ماه سال جاری خبر داد.
شناسایی بیش از ۲ هزار تن اضافه بار در جاده‌های خوزستان
به گزارش توليد ايرانی ؛      فواد غزیعلی  اظهار کرد: مقدار ۲ هزار و ۷۹۴ تن بار بیش از ظرفیت مجاز جابه‌جا شده، توسط ۵۶۱ کامیون در ۸ ماه امسال شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های مربوطه تخلف کامیون‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند، افزود: در ۸ ماه سال گذشته ۲ هزار و ۶۵۶ تن اضافه بار توسط ۵۸۳ کامیون شناسایی شده بود و امسال شاهد رشد این میزان در استان هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در ۸ ماه امسال همچنین ۱۹ هزار و ۶۲۹ پروانه عبور صادر شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۱.۶۲ درصدی را نشان دهد.

غزیعلی در خصوص مراجعات به مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین، ادامه داد: در طول این بازه زمانی ۵۱ هزار و ۳۵ مورد مراجعه به هفت مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: در این زمینه تعداد ۴۳ هزار و ۴۵۶ خودرو در بررسی‌های صورت گرفته توانستند برگ معاینه فنی را دریافت کنند و ۷ هزار ۵۷۹ خودرو نیز مردود شدند.
کد مطلب: 31545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *