پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
۰
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳

صدای بلند صنعتگران مقابل وزیر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: جان صنعتگران به لب رسیده و از حق خود کوتاه نمی آئیم زیرا اگر امروز ساکت بنشینیم به معنای تسلیم شدن در جنگ است.
صدای بلند صنعتگران مقابل وزیر
توليد ايرانی: عبدالوهاب سهل آبادی ظهر یکشنبه در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت در اصفهان، اظهار داشت: امروز زمان جنگ اقتصادی است، ما ایستاده‌ایم و مطمئن باشید، تمام توان خود را به کار می گیریم که از این جنگ سربلند بیرون بیائیم.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران دل پر دردی دارند و اگر وزیر صنعت امروز در این جلسه بود به طور قطع باید پای صدای بلند صنعتگران می نشست، بیان داشت: هیچ گاه تسلیم نخواهیم شد و توقع داریم درخواست های کوچکی که داریم برآورده شود.

معادن طلا و سنگ های تزئینی اصفهان نیاز به نوسازی دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این مراسم بیان داشت: سرمایه گذاری ۲۲۶ هزار میلیارد تومانی در صنعت سبب اشتغالزایی برای ۲۶۵ هزار نفر شد.

وی بیان داشت: در سال گذشته پنج هزار جواز تأسیس به واحدهای جدید داده شده که به ۳۵۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد و تسهیلات ۱۸ درصدی بانک‌ها در این شرایط به درد صنعت نمی‌خورد.

اسرافیل احمدیه با بیان اینکه طلا، سنگ‌های تزئینی، سنگ‌بری و غیره از جمله مهم‌ترین معادن اصفهان هستند که بیشتر آنها نیاز به نوسازی دارد، گفت: تمامی معادن اصفهان خصوصی است و هم اکنون ۸۲۱ معدن فعال با میزان استخراج تقریبی ۴۷.۳ میلیون تن در حال استخراج است و نزدیک به ۱۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.
کد مطلب: 3118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *