شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸

آمادگی کامل برای صادرات واکسن کرونای رازی داریم

وزیر جهادکشاورزی گفت: با اشاره به این که تا شهریور سال آینده تا ۹۰ میلیون دُز واکسن به وزارت بهداشت تحویل می دهیم، افزود: پس از تامین نیاز داخلی برای صادرات هم آمادگی کامل وجود دارد.
آمادگی کامل برای صادرات واکسن کرونای رازی داریم
به گزارش توليد ايرانی؛       سید جواد ساداتی نژاد در مراسم تحویل ۵ میلیون دُز واکسن رازی کوووپارس به وزارت بهداشت گفت: اتفاق امروز نماد خودباوری دانشمندان و جوانان عزیز کشور ماست و از وزارت بهداشت نیز به دلیل اعتماد به این عزیزان تشکر می‌کنم.
 
وی با بیان اینکه امروز ۵ میلیون دُز واکسن تحویل وزارت بهداشت می‌شود و فناوری تولید این واکسن از نوع پروتئین نوترکیب است که یک  فناوری پیشرفته در جهان محسوب می‌شود، افزود: این از اتفاقات جدید و نو در کشور ماست که توسط محققین ایرانی انجام گرفته است.
 
وزیر جهادکشاورزی در خصوص توان تحویل دهی واکسن در مراحل بعدی اعلام کرد: ان شاءالله تا پایان دی ماه ۲۰ میلیون دُز، تا پایان سال جاری ۴۰ میلیون دُز و تا شهریور سال آینده نیز تا ۹۰ میلیون دُز واکسن را بنا به سفارش وزارت بهداشت تحویل می‌دهیم.  
ساداتی نژاد با اشاره به این که مؤسسه تحقیقات و واکسن و سرم‌سازی رازی آمادگی برای صادرات واکسن را نیز دارد، افزود: پس از تامین نیاز داخلی برای صادرات هم آمادگی کامل وجود دارد.
کد مطلب: 31114
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *