سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲

وزیر تعاون از تصفیه خانه نیمه کاره فاضلاب خرمدره بازدید کرد

حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در خرمدره حضور یافت و از تصفیه خانه نیمه کاره فاضلاب این شهر بازدید کرد.
وزیر تعاون از تصفیه خانه نیمه کاره فاضلاب خرمدره بازدید کرد
به گزارش توليد ايرانی ؛     این بازدید روز پنجشنبه در جریان سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان زنجان صورت گرفت.
در دهمین سفر استانی رییس جمهوری به زنجان، شماری از وزرا به نمایندگی از آیت الله رییسی با حضور در شهرستانهای این استان مسایل بخش های مختلف آن را بررسی می کنند.

معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب استان زنجان در این بازدید گفت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۸۴ آغاز شده ولی به رغم گذشت چندین سال تنها به پیشرفت فیزیکی ۲۱ درصدی رسیده است.
سید مرتضی موسوی افزود: برای این طرح تاکنون ۱۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و برای تکمیل شدن نیز به ۸۵ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی اضافه کرد: برای اجرای شبکه آب و فاضلاب شهرستان نیز به احداث ۱۳۰ کیلومتر شبکه نیاز داریم که تاکنون ۳۰ کیلومتر اجرا شده است.

این مسوول افزود: این شهرستان ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد و برای اجرای کل طرح شبکه فاضلاب این شهرستان به ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: برای جذب بخش خصوصی برای اجرای این طرح ها هم تلاش کرده ایم و اگر متقاضی برای استفاده از پساب این طرح ها باشد حتما برای انعقاد قرارداد اقدام خواهیم کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه در یک نشست با مسوولان محلی شهر خرمدره شرکت کرد و در جریان مسایل و مشکلات مدیریت شهری و چالش های پیش روی آنها قرار گرفت.
استان زنجان هشت شهرستان دارد که شهرستان خرمدره با مرکزیت شهری به همین نام با ۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان واقع شده است.

وسعت این شهرستان ۴۰۷ کیلومترمربع است و با یک بخش، یک شهر و ۲ دهستان، چهارمین شهرستان بزرگ در استان زنجان محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه)۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰، وارد زنجان شد و در بدو ورود به فرودگاه زنجان، از سوی حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی، استاندار، شماری از نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.
تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه از شرکت سرجین بافت، محل انباشت پسماند روی، کارخانه روغن نباتی جهان، بازدید کرد همچنین در جمع مردم منطقه "فلسطین" یکی از مناطق حاشیه نشین شهر زنجان حضور یافت.

آیت الله رییسی، همچنین بعدازظهر امروز قرار است با حضور در دانشگاه زنجان در جلسه شورای ادارای استان شرکت کرده و دیداری نیز با شماری از نخبگان زنجانی داشته باشد.
 
کد مطلب: 30912
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *