شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳

کفش ملی برند معتبر تولید ایرانی

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: من هر آنچه که نیاز داشته باشم از کالای داخلی استفاده می کنم مانند لباس های که می پوشم ایرانی است، کفش که می پوشم نیز تولید داخل و برند کفش ملی است
کفش ملی برند معتبر تولید ایرانی
به گزارش توليد ايرانی؛ علی اکبری عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: علت نامگذاری سال جدید تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی به دنبال نامگذاری سال گذشته صورت گرفته است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید این شعار را تنها به در و دیوار بزنیم.

نماینده مردم شیراز در پاسخ به این سوال که از چه محصول یا برند ایرانی استفاده می کنید،گفت: من هر آنچه که نیاز داشته باشم از کالای داخلی استفاده می کنم؛ لباس هایی که می پوشم  تولید ایرانی است، کفشی که می پوشم نیز تولید داخل و برند کفش ملی است در منزل نیز از مبلمان و فرش ایرانی استفاده می کنم اما یخچالی که استفاده می کنیم ساخت کشور کره است از نظر من این مساله باید در جامعه دنبال شود تا بتوان از مشکلات اقتصادی عبور کرد. 

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص معرفی یک تولید  ایرانی خوب به مردم گفت: در حوزه پوشاک و کفش تولیدات داخلی بسیار با کیفیت و از نظر قیمت نیز مناسب است.

اکبری افزود: بهترین کسی که می تواند این قضیه را مدیریت کند خود تولید کنندگان هستند که با نگاه به بازار های خارجی موضوع صادارت را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: راه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی تنها با توجه مصرف کننده در استفاده از کالای ایرانی نیست بلکه هم مصرف کننده و هم تولید کننده باید نگاه حرفه ای اخلاق مدار و متعهدانه داشته باشند و تولید کنندگان نیز باید به بحث کیفیت و ارزش کالای تولید ی خود توجه داشته باشند و قیمت کالای آنان به گونه ای باشد که امکان رقابت وجود داشته باشد.
کد مطلب: 3023
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *