جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

اعلام آمادگی صنعت آب و برق برای مقابله با سیلاب و طوفان

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی برای مازنداران و گیلان برای وقوع سیلاب و وقوع یک طوفان در نیمه شرقی کشور در صنعت آب و برق از هم اکنون آمادگی کافی برای مقابله را دارد.
اعلام آمادگی صنعت آب و برق برای مقابله با سیلاب و طوفان
به گزارش توليد ايرانی؛        سیداعتضاد مقیمی در گفت و گویی با بیان اینکه برخی از اقدامات از قبل برای فراهم شدن زیر ساخت ها به منظور مقابله با سیلاب انجام شده است، اظهار کرد: تیم های عملیاتی وزارت نیرو همیشه در حالت آماده باش قرار دارند تا اگر حادثه ای در بخش آب و یا برق متحمل شد در سریع ترین زمان ممکن آن مشکل برطرف شود.

به گفته وی این تیم ها به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند و در استان هایی که برای سیلاب هشدار دریافت کردیم آمادگی بیشتری وجود دارد.

گفتنی است، روز گذشته موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: برای هفته جاری وقوع بارش ها در مناطق واقع در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور پیش بینی می شود، به طوری که در برخی استان های تحت تاثیر بارش می تواند با ریسک وقوع سیلاب نیز همراه باشد.
طبق گزارش پیش بینی هفتگی بارش کشور، با توجه به چشم انداز بارش پیش بینی شده برای هفته دوم، وقوع بارش ها در برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر مورد انتظار است.
کد مطلب: 30133
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *