مقام معظم رهبری به موقع واردات لوازم خانگی از کره را منع کردند

18 مهر 1400 ساعت 8:28

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم تولید کنندگان داخلی فرصت ایجاد شده را مغتنم شمرده و بتوانند با عرضه کالاهای با کیفیت و خدمات مناسب رضایت مشتریان را جلب کنند.


به گزارش تولید ایرانی؛        اسماعیل حسین زهی در گفت وگویی درباره ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی، بیان کرد: کره جنوبی یکی از شرکای اقتصادی ایران بود اما با فشار کشورهای غربی در دوران تحریم ها به بازار ایران پشت کرد و لازم بود که واکنشی مناسب صورت گیرد و مقام معظم رهبری نیز به موقع واردات لوازم خانگی را از کره منع کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: حال زمان آن رسیده که شرکت های داخلی به رقابت با یکدیگر پرداخته و چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی این رقابت در بازار داخلی بین تولیدکنندگان شکل بگیرد.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تولید کنندگان داخلی باید از فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کنند و در جهت ارتقای کیفیت کالاهای خود گام بردارند.

تا زمانی که تولید کنندگان داخلی نتوانند رضایت کامل مشتریان داخل را جلب کنند در حوزه صادرات نیز نمی توانند موفق عمل کنند.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: امیدواریم تولید کنندگان داخلی فرصت ایجاد شده را مغتنم شمرده و بتوانند با عرضه کالاهای با کیفیت و خدمات مناسب رضایت مشتریان داخلی را جلب و به سمت صادرات کالاها نیز حرکت کنند.


کد مطلب: 29885

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/29885/مقام-معظم-رهبری-موقع-واردات-لوازم-خانگی-کره-منع-کردند

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com