دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
۰
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹

پیش‌بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی ۵ روز آینده برای بیشتر نقاط کشور آسمان صاف و جوی آرام پیش بینی می‌شود.
پیش‌بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور
به گزارش توليد ايرانی ؛       از وزارت راه و شهرسازی؛ خانم کبری رفیعی با اعلام اینکه طی ۵ روز آینده برای بیشتر نقاط کشور آسمان صاف و جوی آرام پیش بینی می‌شود، گفت: یکشنبه مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش خفیف باران خواهند داشت.
 
وی افزود: در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بارش‌های پراکنده، رگبار و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.
 
وی گفت: از امروز در ارتفاعات استان هرمزگان و از فردا تا چهارشنبه در جنوب کرمان و سیستان بلوچستان در ساعات بعدازظهر شاهد بارش همراه با رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود.
 
رفیعی افزود: در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه برای نوار شمالی انتظار بارش پراکنده باران را خواهیم داشت. دریای خزر از امروز تا فردا مواج و متلاطم خواهد بود. تهران امروز آسمانی صاف خواهد داشت. حداکثر دمای تهران امروز ۳۳ درجه خواهد بود و حداقل دما نیز ۲۱ درجه خواهد بود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شهرکرد و پس از آن زنجان، ارومیه و همدان خنک‌ترین دما را به خود اختصاص دادند و روز گذشته، گرم‌ترین مرکز استان اهواز با ۴۳ درجه و سپس قم با ۳۳ درجه و سپس زاهدان، یزد و بندرعباس با دمای ۳۷ درجه بالای صفر گزارش شده‌اند.
کد مطلب: 29406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *