دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶

حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جدی در مجلس ریل گذاری بستر کارآفرینی است، گفت: تولیدی‌های دشت ورامین که در اشتغالزایی سهیم هستند، حمایت خواهند شد.
حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین
به گزارش توليد ايرانی؛        حسین نوش آبادی ظهر امروز شنبه ۲۰ شهریور ماه در حاشیه بازدید از کارخانه شیشه و بلور در روستای ریحان آباد ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بسیار خوب شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک برای ایجاد اشتغال گفت: در دشت ورامین شاهد اقدامات خوب این نوع کارگاه‌ها هستیم که به دلیل فعالیت‌های گسترده کارآفرینان در حوزه بلور و شیشه در حال حاضر این منطقه به عنوان برند شیشه کشور ثبت ملی شده است.

نوش‌آبادی با بیان اینکه ثبت ملی شیشه و بلور دیار ۱۵ خرداد یک حرکت نمادین است که عنوان کنیم این منطقه برای تولید محصولات دارای پتانسیل خوبی دارد افزود: هم اکنون به واسطه این تولیدات در منطقه رقابت خوبی ایجاد شده و تولیدات به عراق و کشورهای عربی همسایه به عنوان یک برند ارسال می‌شود.

نماینده شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک اظهار کرد: این کارخانه‌ها کارگاه‌های تولیدی یکی از کارگاه‌های زودبازده است و از مزایای این کارگاه‌های کوچک اشتغال زایی است که در جهش تولید نقش دارند.

وی در خصوص برنامه‌هایی برای حل مشکلات و معضلات تولیدی‌ها و کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی عنوان کرد: در این بازدیدها که با حضور رئیس اداره صمت انجام می‌شود، صاحبان مشاغل موانعی را که در زمینه دارایی و بیمه دارند مطرح می‌کنند و مشکلات را می‌شنویم و موانع در ستاد رفع موانع و تسهیل تولید شهرستان بررسی می‌شود و اگر موردی باشد که به طور قانونی حل شود در اولویت قرار می‌گیرند.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : برنامه ما این است که در دشت ورامین از کارگاه‌ها و تولیدی‌های که سهمی در ایجاد اشتغال دارند حمایت کنیم و یکی از برنامه‌هایی که به طور جدی در مجلس مصمم به انجام آن هستیم جهش تولید و ایجاد ریل گذاری بستر کارآفرینی است و که انشاالله در دولت جدید شاهد جهش تولید و فعالیت‌های جهادی خواهیم بود.
کد مطلب: 29260
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *