يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
۰
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲

گسترش خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران با عضویت در باشگاه مشتریان

فرادی که در باشگاه بانک رفاه کارگران عضویت دارند، می توانند با استفاده هرچه بیشتر از خدمات الکترونیک بانکی، از مزایای عضویت در باشگاه برخوردار شوند.
گسترش خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران با عضویت در باشگاه مشتریان
 
به گزارش توليد ايرانی ؛        ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست. بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یکی از بانک های پیشرو در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان خود، مطرح بوده است.

بانک رفاه کارگران در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راه اندازی باشگاه مشتریان خود اقدام کرده است. افرادی که در باشگاه این بانک عضویت دارند، می توانند با استفاده هرچه بیشتر از خدمات الکترونیک بانکی، از مزایای عضویت در باشگاه برخوردار شوند.
 
تمامی مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران از طریق عضویت در این باشگاه می توانند از امتیازها و جوایز ویژه اعضای باشگاه بهره مند شوند. در واقع مشتریان با عضویت در باشگاه مشتریان و انجام امور بانکی مختلف از جمله تراکنش های انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبوض و ... از طریق درگاه های اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه می توانند امتیاز دریافت کرده، از مزایای ارزشمند آن برخوردار شوند و در قرعه کشی که به صورت ماهیانه برگزار می شود، شرکت کنند.
اعضای باشگاه مشتریان بر اساس امتیازات خود، در قرعه کشی شرکت کرده و شانس کسب جوایزی نظیر کمک هزینه خرید لوازم منزل، کمک هزینه سفر، کمک هزینه خرید لوازم ورزشی و کمک هزینه چکاپ پزشکی را بدست می آورند.

به غیر از جوایز پیش بینی شده، اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران، می توانند از تخفیفات نقدی خرید محصولات و استفاده از خدمات شرکت های طرف تفاهم باشگاه مشتریان بانک از جمله شرکت های شهاب، سینجر، درمان کالا، رهاورد کالا، بازرگانی لطیفی، پاکشوما، گروه مالی شریف و... استفاده کنند.
کد مطلب: 29023
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *