دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
۰
يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵

مرکز ذخیره روغن در البرز ساخته می‌شود

مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران، از برنامه‌ریزی برای ساخت مرکز ذخیره‌سازی ۵۰ هزار تنی روغن در استان البرز خبر داد.
مرکز ذخیره روغن در البرز ساخته می‌شود
به گزارش توليد ايرانی ؛       به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، آقای احمد عبدلی گفت: این مرکز ذخیره سازی شامل: ۱۰ مخزن فلزی خواهد بود که هر یک از مخازن توان ذخیره سازی ۵۰۰۰ تن روغن را خواهد داشت و روغن‌های استحصالی از سویا و آفتابگردان در این مخازن نگهداری خواهد شد.

عبدلی افزود: هزینه‌ی ساخت این مرکز هزا رو ۵۱۴ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال و پیش بینی شده است که در مدت ۱۵ ماه به اجرا در آید.

وی گفت: برای ساخت این مرکز نگهداری روغن، زمینی به مساحت ۶.۴۵ هکتار پیش بینی شده است که شامل اتاق باسکول، ایستگاه تخلیه و بارگیری، اتاق کنترل، اتاق پست، دیزل ژنراتور است که سالن تخلیه و بارگیری آن از قابلیت اتصال به شبکه‌ی حمل ریل و جاده‌ای برخوردار است.

مدیر کل دفتر فنی و مهندسی، ویژگی منحصر به فرد این مراکز را اتصال به شبکه ریلی دانست که نقش مهمی در کاهش هزینه‌های حمل و نقل کالا‌ها و کاهش قیمت تمام شده را دارد.

عبدلی اضافه کرد: دوم شهریور جلسه‌ای به منظور تحویل زمین پروژه در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز، و با حضور مهندسین مشاور و نمایندگان (پیمانکار پروژه) تشکیل و به صورت رسمی و با تهیه صورتجلسه مربوطه عملیات اجرایی پروژه آغاز شد و برای تجهیز کارگاه، استقرار پرسنل پیمانکار و ناظرین مشاور، تعیین مسیر تردد ورود مصالح و ورود و خروج پرسنل و... هماهنگی لازم صورت گرفت.
کد مطلب: 28930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *