دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۸

موسوی: فاطمی امین جوان انقلابی و تحول‌گرا است

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به آیه ۲۶ سوره قصص استناد کرد و گفت: دختران حضرت شعیب به پدرشان گفتند که موسی (ع) را به کار بگیر چرا که قوی و امین است. اگر می‌گفتند “فانه فاطی الامین» کار ما امروز تمام شده بود.
موسوی: فاطمی امین جوان انقلابی و تحول‌گرا است
به گزارش توليد ايرانی؛           کاظم موسوی در جلسه علنی نوبت صبح امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت، عریض و طویل است. دکتر فاطمی امین برای این وزارت خانه بهترین است. دکتر فاطمی امین، جوان انقلابی و تحول‌گرا است. ایشان در زمینه افزایش توان رقابت‌پذیری صنعت ملی بر اساس لغو امتیازات خاص و انحصارات غیرضرور برنامه‌های خوبی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با استناد به آیه ۲۶ سوره قصص گفت: دختران حضرت شعیب(ع) به پدرشان گفتند که موسی(ع) را به کار بگیر چرا که قوی و امین است. اگر می‌گفتند «فانه فاطی الامین» کار ما امروز تمام شده بود.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: افزود: سیاست‌های کلی رهبری در خصوص صنعت، انسجام و تعادل منطقه‌ای از طریق حمایت و ایجاد زیرساخت‌ها و زیربناها و مشوق‌های متناسب با رعایت اصول آمایش سرزمینی و امنیتی است، لذا این برادر جهت توازن در منطقه بر اساس آمایش سرزمینی برنامه‌های خوبی را ترسیم کرده‌اند. 

موسوی در مطالبه‌ای از وزیر پیشنهادی صمت گفت: امیدوارم در حوزه خودرو، معادن، فلزات و در حوزه‌های مختلفی مثل کالاهای اساسی توجه ویژه معطوف بدارند. مردم ما در دوران ویروس منحوس کرونا گرفتار شدند. واحدهای تولیدی ما در کشور خوابیده است. 

نماینده مردم اردبیل در مجلس خطاب به اردشیر مطهری که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت صحبت کرده بود، گفت: ما اول باید وزارتخانه را به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بدهیم و بعدا عملکردش را بررسی کنیم. قصاص قبل از جنایت ممکن نیست.
 
کد مطلب: 28832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *