پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲

"اسنوا" بهترین در لوازم الکترونیک ایرانی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اکثر لوازم مصرفی زندگی من ایرانی است، باتوجه به اینکه من اهل اصفهان هستم و تعصب خاصی به برند اسنوا دارم اکثر لوازم الکترونیکی مورد استفاده من مثل تلویزیون و یخچال از برند اسنوا است.
"اسنوا" بهترین در لوازم الکترونیک ایرانی
به گزارش توليد ايرانی؛ ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان"حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: انتخاب شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بود، اگرفقط  شعار حمایت از کالای ایرانی را عملیاتی کنیم در کشور اشتغال بسیار عظیم و چرخش مالی خیلی عالی ایجاد می شود، مصرف کالای ایرانی به خودی خود باعث ایجاد اشتغال میشود.

ابوترابی در پاسخ به سوال که در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول ایرانی خریداری کردید، گفت: اکثر لوازم مصرفی زندگی من ایرانی است، باتوجه به اینکه من اهل اصفهان هستم و تعصب خاصی به برند اسنوا دارم اکثر لوازم الکترونیکی مورد استفاده من مثل تلویزیون و یخچال از برند اسنوا است.
وی در خصوص معرفی یک کالای ایرانی خوب به مردم گفت: در حوزه لوازم الکترونیکی برند اسنوا یکی از بهترین تولید ایرانی است.

وی افزود: من پیشنهاد می کنم برای حمایت از تولید همه مردم هر آنچه که در زندگی های فردی و شخصی خود نیاز دارند همه را از جنس ایرانی تهیه کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: تولید کنندگان نیز وظیفه دارند کیفیت محصولات خود را افزایش داده و قیمت ها را کاهش دهند تا انگیزه ای برای مصرف کنندگان داخلی شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید بتواند درعرصه تامین منابع مالی مناسب بخصوص در بحث تسهیلات به صنعت گران کمک کند، سیستم بانکی که در حال حاضر به تولید کنندگان وام داده میشود باعث نابود صنعت کشور می شود، همچنین دولت می تواند با کمک در بحث تامین اجتماعی نیز کمک حال تولید کنند گان باشد و از طرف نیزمی تواند با دادن زمین خام به صنعت گران باعث رقابتی شدن تولید آنها میشود.
کد مطلب: 2860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *