پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۸

همه بخش‌های شرکت پست شامل واکسیناسیون شدند

به گفته مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، همه کارکنان شبکه پست چه در بخش عملیاتی چه در بخش ستادی در روزهای آینده واکسیناسیون خواهند شد.
همه بخش‌های شرکت پست شامل واکسیناسیون شدند
به گزارش توليد ايرانی ؛          حسن عمیدی در گفت‌وگویی  بیان کرد:‌ از ابتدای کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸، به واسطه خدمات پستی و قرنطینه مردم و اینکه خیلی از فعالیت‌های خرید و فروش و کارهای مکاتبی آنها توسط شرکت پست انجام می‌شد، فعالیت همکاران شرکت ملی پست در سراسر کشور چند برابر شد.

متناسب با آن نیروی انسانی و زیرساخت‌ها باید افزایش پیدا می‌کرد که در این دوره زیرساخت‌های مناسبی مهیا کردیم، از ناوگان‌های حمل‌و نقلی جدید و هم دکه‌های هوشمندی که بتوانند تجزیه مبادلات و سورتینگ مکانیزه را انجام دهند.

وی با اشاره به فوت بعضی از ماموران پستی در ایام کرونا اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی به دلیل نوع شغل کارکنان پستی و لزوم ارتباط با مردم، همکاران پستی در خط مقدم کرونا هم قرار گرفتند و به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کردند.

بخش عمده‌ای از کارکنان پستی هم در عملیات اجرایی و هم در ستاد مبتلا شدند و بعضی از همکاران و خانواده‌هایشان را هم از دست دادیم، به دلیل اینکه آنها در مواجهه با مردم بودند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ادامه داد: شرکت پست در همان ایام از زمانی که موضوع واکسیناسیون مطرح شد، به‌عنوان یکی از شغل‌های حساس و گروه یک خدمت‌رسانی مطرح بود.

پیگیری‌هایی با وزارت بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت و نهایتا ۹ مرداد، معاون وزارت بهداشت نامه‌ای را به دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور که متولی تزریق واکسن هستند، ارسال کرد و از روز گذشته واکسیناسیون همکاران ما از جزیره کیش آغاز شد.

عمیدی خاطرنشان کرد: با پیگیری استان‌ها، به تدریج در سایر شهرها و استان‌ها هم فرآیند واکسیناسیون انجام می‌شود. امید داریم ظرف چند روز آینده واکسیناسیون کارکنان در شبکه پستی کشور به اتمام برسد.

همه بخش‌های رهسپاری، پستچی‌ها، موزعین باجه‌ها و ماموران پستی در تمام سطوح شامل این طرح هستند. اولویت کارکنان بر اساس کسانی است که ارتباط بیشتری با مردم دارند، مثل پستچی‌ها و موزعین باجه‌ها، اما نهایتا این فرآیند در چند روز آینده تکمیل خواهد شد.
کد مطلب: 28367
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *