يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶

احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها در آذربایجان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی نسبت به وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و طغیان رودخانه‌ها در استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی هشدار داد.
احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها در آذربایجان
به گزارش توليد ايرانی ؛       سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و رعدوبرق، وزش بادشدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، برخورد صاعقه و احتمال خسارت ناشی از بارش تگرگ و تندباد لحظه‌ای در شمال غرب کشور هشدار داد.

بنا بر اعلام سازمان تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی آغاز شده و تا اواخر امروز ۱۰ مرداد ادامه دارد. رگبار باران و رعدوبرق، وزش بادشدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، برخورد صاعقه و احتمال خسارت ناشی از بارش تگرگ و تندباد لحظه‌ای در دو استان یاد شده رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی توصیه کرد: شهروندان در دو استان یاد شده از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌ها اجتناب کنند. همچنین پرهیز از صعود به ارتفاعات، احتیاط در عبور از ساختمان‌های نیمه کاره و تابلو‌ها و تمهیدات پیشگیرانه جهت جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از کشاورزی توصیه شده است.
کد مطلب: 28336
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *