شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۱

مشکلی برای تامین سوخت موردنیازمردم درتابستان وجود ندارد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، درباره تامین سوخت مورد نیاز مردم در فصل تابستان گفت: هیچ مشکلی برای تامین فرآورده‌های نفتی و بنزین در کشور وجود ندارد.
مشکلی برای تامین سوخت موردنیازمردم درتابستان وجود ندارد
به گزارش توليد ايرانی ؛             آقای کرامت ویس کرمی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی و مجموعه اقدامات در حال انجام و بدون وقفه وشبانه‌روزی مجموعه عوامل در زنجیره تولید، انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت‌های پالایشی، خطوط لوله و مخابرات نفت، ستاد شرکت ملی پخش و مناطق عملیاتی ۳۷ گانه آن، خوشبختانه مشکلی برای تامین فرآورده‌های نفتی و بنزین کشور وجود ندارد.

وی اضافه کرد: همچنین همکاری، تعامل و همراهی مطلوبی بین عوامل در بخش‌های انتقال جاده‌ای و توزیع سوخت همچون شرکت‌ها، پیمانکاران و رانندگان سختکوش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سوخت و مالکان/ بهره‌برداران و عوامل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشوروجود دارد که تامین سوخت مورد نیازمردم را مسیر کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: نظر به میزان ذخائر راهبردی و تراز مثبت تولید فرآورده‌های نفتی نسبت به مصارف آن و وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل مناسب در زمینه انتقال سوخت به وسیه خطوط لوله، هیچ مشکلی برای تامین سوخت در سراسر کشور وجود ندارد.
 
کد مطلب: 27855
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *