جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷

جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید

پنجمین دوره روابط عمومی مرکز ملی تعالی و پیشرفت، با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد.
جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید
به گزارش توليد ايرانی ؛              روابط عمومی مرکز ملی تعالی و پیشرفت، پنجمین دوره‌ این جایزه با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد و بر همین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه 1400 با حضور روسای نهادهای انقلابی و مدیران شرکت‌های برتر برگزار خواهد شد.

محمد جواد ایروانی رئیس شواری سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای کیفیت و بهره‌وری شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: در این دوره گروه‌های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشترین آمار مشارکت را داشته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فرآیند کار این دوره اظهار داشت: جایزه ملی تعالی و پیشرفت بعد از ثبت‌نام شرکت‌ها و موسسات در فرآیند پنجمین دوره جایزه، تلاش نمود تا با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی متعدد به صورت حضوری و مجازی برای شرکت‌ها و موسسات و ارزیابان، در جهت اشاعه فرهنگ تعالی و توسعه توانمندی‌های مدیریتی ذینفعان کلیدی خود در سطوح مختلف گام موثر بردارد.

وی همچنین از افزایش 2.5 برابری ساعات آموزش در این دوره نسبت به دوره‌های قبل خبر داد و گفت: در این‌دوره مجموعا 21 هزار و 700 نفر ساعت آموزش ویژه مدیران شرکت‌ها و ارزیابان برگزار شده است. 
وزیر اسبق اقتصاد افزود: فرایند ارزیابی شرکت‌ها و موسسات با همکاری 100 ارزیاب ارشد، 255 ارزیاب و همچنین 25 پایشگر و 40 مشاهده‌گر در سه سطح تعهد به تعالی، تقدیرنامه و تندیس در بازه زمانی آذر ماه 99 تا اردیبهشت 1400 انجام شده است. 

وی افزود: از آنجایی که یکی از ماموریت‌های اصلی جایزه ملی تعالی و پیشرفت ، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) می‌باشد، در این دوره از جایزه یکی از محورهای مهم مورد بررسی ، عملکرد و اهتمام شرکت‌ها و موسسات در حوزه شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و شعارهای سالیانه بوده است که در این زمینه نیز شرکت برتر معرفی خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم اهدای جوایز با حضور شرکت‌های برتر و روسای نهادها به صورت حضوری در روز یکشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد شد و سایر شرکت‌های حاضر در فرایند جایزه ملی تعالی و پیشرفت به صورت برخط در این مراسم حضور خواهند داشت.
کد مطلب: 27766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *