شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵

حسین‌پور: چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید؟

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بیان کرد: امیدوارم که آقای رییسی همراهی آحاد ملت ایران اسلامی را قدر بدانند.
حسین‌پور: چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید؟
به گزارش توليد ايرانی ؛           کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: امیدوارم که آقای رییسی همراهی آحاد ملت ایران اسلامی را قدر بدانند و به عنوان طرف دوم این عهدنامه به پیمان خویش پایبند باشند، انتظار می رود خادم جمهور توجه ویژه ای به مناطق مرزی و حل مشکلات مرزنشین ها که امروز به معضل بزرگ اقتصادی تبدیل شده است، داشته باشد.

وی افزود: شایسته است به توسعه زیرساخت های این مناطق محروم و معیشت این مردم همیشه در صحنه توجه ویژه ای شود و از همه مهم تر به تاکید، خواستار بازگرداندن جایگاه به حق جامعه اهل سنت و کردزبان با به کارگیری علما و نخبگان این مردم شریف در مسئولیت های مهم و کلیدی کشور هستیم.

نماینده مردم پیرانشهر خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی و گرمای طاقت فرسا، برق صنایع کارگاه های تولیدی، چاه ها و پمپاژهای کشاورزان و مردم بدون اطلاع قطع می شوند؟ اگر تولید داخلی برق کافی نیست چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید و از مصرف بی رویه برق در تولید رمزارزها جلوگیری نمی کنید؟

قطع برق پمپاژهای آب کشاورزی در شرایط خشکسالی باعث هدررفت آب و کانال های کشاورزی می شود و تولید بخش کشاورزی را با مشکل مواجه خواهد کرد، با قطع برق بخش تولید و صنایع تولیدی ضمن بیکار کردن کارگران و مجموعه ها، به شدت در سال تولید و رفع موانع تولید مشکلاتی را ایجاد خواهید کرد، چرا  تصمیم درست و عملی اتخاذ نمی کنید؟ تا چه زمانی مردم و صاحب صنایع باید چوب عدم توانایی های شما را بخورند؟
 
کد مطلب: 27726
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *