جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵

گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرها در اولین روز تابستان/گردوخاک در برخی مناطق کشور

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود.
گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرها در اولین روز تابستان/گردوخاک در برخی مناطق کشور
به گزارش توليد ايرانی ؛              محمد اصغری در تشریح وضعیت جوی کشور در روزهای آتی اظهار داشت: کماکان در ۵ روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

وی افزود: در این مدت در برخی نقاط استان‌ خراسان جنوبی، همچنین شرق کرمان و هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان خصوصاً زابل و وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط سبب وقوع گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان‌های خوزستان و ایلام احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد و در این مدت در ارتفاعات جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان به علت جریانات گرم و مرطوب جنوبی در ساعات بعد از ظهر، افزایش ابر، احتمال رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار کرد: شرق دریای عمان تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۶ و ۲۵ درجه خواهد بود.
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود.
کد مطلب: 27696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *