پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
۰
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹

دعوت از خانواده بزرگ اصناف برای شرکت در انتخابات

رئیس اتاق اصناف ایران از مردم و خانواده بزرگ اصناف دعوت کرد تا با حضور پرشور پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری فرد شایسته ای را در جایگاه تصمیم گیری و اجرا قرار دهند.
دعوت از خانواده بزرگ اصناف برای شرکت در انتخابات
به گزارش توليد ايرانی ؛                 سعید ممبینی،  از مردم و خانواده بزرگ اصناف دعوت کرد تا با حضور پر شور پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا افراد شایسته را در جایگاه تصمیم گیری و اجرا قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود:  برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری از مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین رویدادهای هر کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت:  حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری که هر ۴ سال برگزار می‌شود، نشان‌دهنده پویایی و آگاهی ایشان نسبت به مسائل جامعه است و از سوی دیگر با تعیین و شکل‌گیری دولت‌ها گروه‌های مختلف جامعه تحت تاثیر تصمیمات دولت جدید قرار خواهند گرفت.

ممبینی گفت: جامعه فعالان اقتصادی و اصناف یکی از این گروه‌ها هستند که به واسطه جمع کثیر و گسترده‌ای که در سطح کشور دارند، متاثر از سیاست‌های اتخاذی (به ویژه سیاست‌های اقتصادی) دولت آینده خواهند بود.

 رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: از این رو، توجه به برنامه‌های اعلامی نامزدهای انتخاباتی از سوی یک به یک افراد جامعه به ویژه خانواده بزرگ اصناف و بررسی آنچه نامزدها قصد دارند در دستور کار دولت آینده قرار دهند، حائز اهمیت است. پس از آن انتخاب فرد اصلح و رای به او انتظار می‌رود.

ممبینی بیان داشت: اصناف طی چند سال اخیر شاهد فشارهای زیاد اقتصادی بودند اما حالا می‌توانند با بررسی برنامه‌های نامزدها حضوری پر شور و جدی در انتخابات ریاست جهموری داشته باشند.

وی افزود: از رئیس جمهور منتخب نیز انتظار می‌رود با توجه به مباحث اقتصادی به ویژه وضعیت معیشت مردم و شرایط اقتصادی کسب و کارها کاری کنند که شاهد شکوفایی و رشد اقتصادی باشیم.
 
کد مطلب: 27639
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *