پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۸

افزایش ۱۰۰ درصدی پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش ۱۰۰ درصدی پرواز‌های فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به ماه‌های مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش ۱۰۰ درصدی پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور
به گزارش توليد ايرانی ؛           از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ آقای سیاوش امیرمکری، افزود: فروردین و اردیبهشت امسال در مجموع ۴۸ هزار و ۷۳۵ پرواز با جابه جایی حدود سه میلیون و ۶۳۷ هزار مسافر در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۱۰۰ درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۷۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

امیرمکری گفت: در پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۱۰۰ درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۷۱ درصد افزایش وجود داشته است. همچنین آمار پرواز و جابه جایی مسافر در پرواز‌های خارجی و بین المللی نیز رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین با بیان اینکه اردیبهشت امسال ۲۳ هزار و ۴۶۴ پرواز با جابه جایی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت انجام شده است، گفت: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۶۳ درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۳۰ درصد افزایش وجود داشته است.

وی افزود: کل پرواز‌های فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به فروردین در نشست و برخاست هفت درصد و در اعزام و پذیرش مسافر ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.
 
کد مطلب: 27621
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *