دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۷

سه پروژه زیرساختی شرکت ملی پست افتتاح می‌شود

مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات شرکت ملی پست از رونمایی و افتتاح پروژه‌های بزرگ پستی در روز پنجشنبه ششم خرداد ماه جاری خبر داد.
سه پروژه زیرساختی شرکت ملی پست افتتاح می‌شود
به گزارش توليد ايرانی ؛               به نقل از شرکت ملی پست، در راستای توسعه زیرساخت‌های شبکه پست کشور سه پروژه بزرگ پستی، با حضور محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- و رمضانعلی سبحانی‌فر -مدیرعامل شرکت ملی پست- به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن عمیدی -مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات شرکت ملی پست از رونمایی و افتتاح پروژه‌های بزرگ پستی در روز پنجشنبه ششم خرداد ماه جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها از جزیره کیش و به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و شامل بهره‌برداری از سامانه جدید پستی به صورت پایلوت در جزیره کیش، افتتاح دومین مرکز پردازش هوشمند مبادلات پستی در هاب منطقه‌ای پستی اصفهان و همچنین بهره‌برداری از فاز جدید توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری شرکت ملی پست در تهران است.

وی اضافه کرد: آذری جهرمی با همراهی مدیرعامل شرکت ملی پست، پنجشنبه صبح جهت رونمایی از سامانه جدید پستی به جزیره کیش سفر و به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس دو پروژه دیگر را نیز افتتاح خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اولین مرکز پردازش هوشمند مبادلات پستی کشور در تهران و در مرکز خلیج فارس، چندی پیش افتتاح شد و آغاز به کار کرد. بر همین اساس و به منظور افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و در راستای کاهش مدت سیر مرسولات پستی مقرر شد سایر هاب‌های پستی کشور نیز به سیستم سورتینگ مکانیزه مجهز شود.
 
کد مطلب: 27240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *