جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱

نان با کیفیت به مردم میناب عرضه شود+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی-معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: باید نان با کیفیت به مردم این شهرستان عرضه شده و بر صدور مجوزها، کیفیت نان و مشکلات آرد نظارت بیشتری صورت گیرد.
نان با کیفیت به مردم میناب عرضه شود+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، مسعود قاسمی در حاشیه جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان میناب با اشاره به این که نان با کیفیّت حق مردم شهرستان میناب است، تاکید کرد: باید با رعایت اصول بهداشتی و توجه بیشتر به آموزش، کیفیّت و تنوّع پخت نان رضایت مردم را افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری میناب با بیان این مطلب که در شهرستان میناب 205 نانوایی مشغول به کار هستند ،تصریح کرد: نیاز شهرستان در این موضوع تامین است.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته مجوز جدید نانوایی در شهرستان میناب با توجه به توجیه اقتصادی، بنا بر ضرورت شهرستان و جلوگیری از ضررهای احتمالی سرمایه گذاران در این بخش انجام می شود.

قاسمی هم چنین تاکید کرد: صاحبان نانوایی ها در شهرستان میناب با هماهنگی با اتحادیه نانوایان نسبت به جا به جای نانوایی خود اقدام کنند و در صورت عدم هماهنگی با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
کد مطلب: 2718
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *