"ایران" را بیمه کنید!

13 خرداد 1396 ساعت 15:27

رییس هیات مدیره جامعه هتل داران گیلان با تاکید بر لزوم خرید کالای ایرانی درراستای حمایت از تولید داخلی گفت: خرید کالای تولیدی کارخانجات ایرانی ، اقتصاد کشور را بیمه می کند.


تولید ایرانی: حسن مهرور اصلی اظهار کرد: چرخه عظیم اقتصاد کشور به مصرف داخلی بستگی دارد و باید با مصرف محصولات داخلی از صنایع کشور حمایت کنیم.

وی افزود: با خرید کالاهای ایرانی علاوه بر رونق اقتصاد و همچنین افزایش انگیزه سرمایه گذاران داخلی برای سرمایه گذاری در صنایع کشور، سود حاصله از فروش کالاهای ایرانی نیز به جیب کارگران کشورمان می رود.

مهرور اصلی با بیان اینکه با خرید کالاهای خارجی سود حاصله از آن نصیب سرمایه گذاران خارجی می شود تصریح کرد: اولویت هر ایرانی باید مصرف کالاهای ایرانی باشد چرا که در صورت رونق بازار داخلی ، در برگشت اجناس بی کیفیت و یا معیوب از سوی مصرف کنندگان، تولید کننده نیز ملزم به افزایش کیفیت شده و پاسخگو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فروشندگان نیز باید در جهت افزایش اشتغال جوانان اجناس و کالاهای ایرانی به مردم عرضه کنند گفت: خوشبختانه صنایع کشورما در راستای رقابت با محصولات خارجی گام های بزرگی برداشته اما کافی نیست و باید بر اساس ذائقه مصرف کننده نسبت به تولید با کیفیت و با قیمت مصرف مناسب و در نهایت سود آوری برای مملکت و افزایش اشتغال برای جوانان تلاش شود.

به گزارش ایرنا تجربه کشورهای موفق در رونق اقتصاد و اشتغال نشان می‌دهد خرید کالاهای باکیفیت تولید داخلی می‌تواند با افزایش تقاضا، ظرفیت تولید را بالا برده و در نتیجه فضای بسیار مناسبی برای توسعه‌ و بهبود روز افزون صنایع داخلی و خروج از رکود و افزایش اشتغالزایی فراهم کند.

رهبر معظم انقلاب تاکنون بارها درباره اهمیت خرید کالای ایرانی تاکید کرده‌اند: مصرف (کالای) داخلی، تولید داخلی را افزایش می‌دهد؛ تولید داخلی که افزایش پیدا کرد ... بیکاری برطرف می‌شود؛ تولید که رونق بگیرد، یعنی تورم کم بشود، گرانی کم بشود، اشتغال افزایش پیدا کند؛ اینها همه به هم متصل است؛ یک سر این قضیه دست ما مردم است، که مصرف خودمان را چگونه انتخاب کنیم.

دولت یازدهم نیز تاکنون اقدامات زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید داخل و رونق اقتصادی انجام داده‌است که از جمله آنها می‌توان به بسته خروج از رکود اشاره کرد.

رئیس جمهوری هدف از این اقدامات را رونق تولید و افزایش فرصت‌های شغلی با استفاده از نیروی کار ایرانی اعلام و بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای خرید کالاهای با کیفیت ایرانی تاکید کرده است.

معاون اول رئیس جمهوری نیز به عنوان متولی اجرای اقتصاد مقاومتی در دولت، تاکید کرده برای ماندگار شدن اقتصادمقاومتی خرید کالای ایرانی باید جزئی از فرهنگ مردم شود و مردم کشور به خرید کالای داخلی و تولیدات ایرانی افتخار کنند.

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.


کد مطلب: 27

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/27/ایران-بیمه-کنید

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com