چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷

بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آتی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.
بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد
به گزارش توليد ايرانی ؛                 از وزارت راه و شهرسازی، خانم فریبا گودرزی افزود: امروز در سه استان ساحلی خزر و اردبیل بارش باران رخ خواهد داد، همچنین در استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان، اصفهان، نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی سمنان، کرمان، یزد، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات خراسان رضوی و ارتفاعات هرمزگان برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. برای مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا اوایل هفته آتی با شدت و ضعف ادامه دارد، گفت: از امروز تا آخر هفته در نوار شرقی به ویژه زابل باد شدید و خیزش گرد‌وخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: سه شنبه دریای خزر مواج است و از روز چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل خزر روند افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی گفت: آسمان تهران امروز بعدازظهر ابری است و در بعضی ساعات وزش باد رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد و حداکثر دما امروز در تهران ۲۸ درجه سانتیگراد است.
 
کد مطلب: 26980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *