شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶

استاندارد از تولید کالای با کیفیت ایرانی حمایت می کند+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی- مدیرکل استاندارد استان کرمان با تاکید بر اینکه استانداردسازی نقشی موثر در توسعه و ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی دارد ، گفت: این اداره کل در راستای برنامه سازمان ملی استاندارد ایران از تولید کالای باکیفیت داخلی حمایت می کند.
استاندارد از تولید کالای با کیفیت ایرانی حمایت می کند+عکس
توليد ايرانی: علی بیگ زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی یکی از معیارهای فروش و حضور جدی محصولات استان کرمان در بازارهای داخلی و بین المللی را داشتن کیفیت مناسب دانست و افزود:عزم راسخ مردم این استان برای خرید کالای ایرانی ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی، بسیاری از مشکلات صنعت را برطرف می کند.

وی گفت: در این زمینه نخستین نشست مشترک شورای معاونان اداره کل استاندارد استان کرمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت روز دوشنبه در راستای تاکید ریاست سازمان ملی استاندارد، در اداره کل استاندارد استان کرمان برگزار شده است.

همچنین در این نشست ضمن شناسایی زمینه های مشترک همکاری، در خصوص اتخاذ راهکارهای موثر برای تحقّق شعار سال جاری (حمایت از کالای ایرانی) با هدف تقویت تولید کالای مرغوب ایرانی و کیفی سازی تولیدات استان کرمان و همچنین فراهم نمودن زمینه صادرات بیشتر محصولات تولید استان و کنترل بازار در اولویت قرار گرفت.

همچنین در پایان این نشست رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به پویش 'کالای استاندارد ایرانی میخرم' پیوستند.
کد مطلب: 2684
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *