جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳

واحدهای صنعتی سرپل ذهاب از پرداخت سود تسهیلات معاف هستند+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی-معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: با تمهیدات اتخاذ شده ، واحدهای صنعتی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، 3 سال از پرداخت سود تسهیلات بانکی معاف هستند.
واحدهای صنعتی سرپل ذهاب از پرداخت سود تسهیلات معاف هستند+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، فتحعلی محمدزاده در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با دستور کار بررسی آخرین وضعیت واحدهای صنعتی، صنفی و معدنی آسیب دیده از زلزله در فرمانداری سرپل ذهاب برگزار شد، افزود:

این اقدام با هدف احیای واحدهای صنعتی که در جریان زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان پارسال دچار خسارت شده بودند، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته آواربرداری 98 درصد از واحدهای تولید ی و صنعتی آسیب دیده زلزله اخیر پایان یافت، اظهار داشت:

17 واحد تولید ی و صنعتی اولویت دار با اشتغالزایی 240 تن که در جریان زلزله آسیب دیده بودند، بدون استفاده از تسهیلات به چرخه تولید بازگشته اند.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور بیان کرد: در شهرک صنعتی سرپل ذهاب 56 طرح داریم که 32 طرح آن را بانک مصوب کرده و در دستور کار صندوق است و 21 مورد نیز هیات مدیره تصویب کرده و بانک ها می توانند عقد قرارداد کنند.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
کد مطلب: 2671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *