شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶

ثبت نام متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی در کردستان آغاز شد+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در نخستین فراخوان خود برای جذب متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی ضمن ذکر شرایط، خواستار ثبت نام متقاضیان الگوی نوین طرح توسعه این مشاغل در استان شد.
ثبت نام متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی در کردستان آغاز شد+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی،روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:

متقاضیانی که شرایط لازم از جمله حداقل سن 18 سال، سکونت در استان محل ثبت نام، شاغل نبودن و تحت پوشش بیمه بیکاری نبودن را دارند می توانند در سامانه www.inhb.ir ثبت نام کنند.

جلال قلعه شاخانی افزود: در این فراخوان از متقاضیان راه‌اندازی مشاعل خانگی خواسته شده که با اطلاع از مشاغل مورد نیاز در استان مربوطه و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس همه متقاضیان پس از احراز شرایط؛ لازم است در کلاس های آموزشی، مهارتی مورد نظر و مشاوره ای شرکت کنند.

قلعه شاخانی یادآور شد: در صورت نیاز به اخذ تسهیلات برابر مقررات و ضوابط مربوطه پس از تایید گذراندن دوره های آموزشی و مشاوره ای و تایید مراجع ذیربط اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: افرادی که دارای مدارک مهارتی معتبر و مورد تایید از نظر مجریان طرح باشند ممکن است از کلاس های آموزشی مهارتی معاف شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: طرح ملی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های اشتغال حمایتی ذیل برنامه اشتغال فراگیر است که توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار تولید ایرانی، الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف استاندار‌د سازی‏ محصولات، ایجاد برند ملی و فروش و اتصال به بازار محصولات خانگی در هشت استان‌ از جمله کردستان به صورت پایلوت در حال اجرا است.
کد مطلب: 2665
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *