شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶

1051واحد تولیدی قزوین تسهیلات دریافت کردند+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی-رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: یکهزار و 51 واحد صنعتی وتولیدی استان در قالب طرح رونق تولید و پرداخت مستقیم؛ مبلغ 9 هزار و 310 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
1051واحد تولیدی قزوین تسهیلات دریافت کردند+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، علی پرزحمت روز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری قزوین، ضمن ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال 96 و سه ماهه نخست سال 97 افزود:

تاکنون تعداد 577 واحد در بخش صنعت ، معدن و کشاورزی به مبلغ 4 هزار و 330 میلیاد ریال در بخش بهین یاب (رونق تولید ) تسهیلات در یافت کرده اند.

وی، اظهار کرد:همچنین 427 فقره پرداخت مستقیم تسهیلات به مبلغ 4 هزار و 710 میلیارد ریال صورت گرفته است که از این تعداد 47 واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات خود را به مبلغ 270 میلیارد ریال که از سال 96 انتقال به سال جاری یافته بود، دریافت کردند.

پرزحمت خاطر نشان کرد: استان در یحث نظارت بر واحدهای تولید ی با 212 فقره بازرسی در بخش کشاورزی وصنعت رتبه دوم کشور را به دست آورده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به آخرین تغییرات تسهیلات پرداختی افزود:

از 29 اردیبهشت 97 تعداد 32 فقره تسهیلات به مبلغ 160 میلیارد ریال توسط بانک های عامل تسهیلات پرداخت شده است.

وی، گفت: طبق آخرین مصوبه کارگروه ملی ابلاغی به استان ها مقرر شده است که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مانند گذشته در استان ها به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت ادامه داشته باشد.

وی، افزود:در کارگروه ملی به مشکلات 2 واحد تولید ی استان که با بانک های سپه و صنعت و معدن مشکل داشتند رسیدگی شد و امروز در کارگروه استانی نیز به مشکلات 2 واحد تولید ی دیگری رسیدگی خواهد شد.

استان قزوین سه هزار و 500 واحد تولید ی ، 15 شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهر صنعتی دارد.
کد مطلب: 2658
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *